11 Μάη

by athenzboyz

Η μέρα της μητέρας καθιερώθηκε μετά από δράσεις για τη βελτίωση της οικογενειακής ζωής (υγεία και ειρήνη). Ο καπιταλισμός την έκανε βέβαια φρου-φρου κι αρώματα αλλά δεν πειράζει, αρκεί που γιορτάζουμε την μητρότητα και κάποια στιγμή θα ξαναβρούν τα πράγματα το νόημά τους. Σήμερα 11 Μάη τιμάμε τους αγώνες λοιπόν!

“Arise, then, women of this day!

Arise, all women who have hearts, Whether our baptism be of water or of tears!” …ξεκίναγε η διακήρυξη του 1870.

[τι ωραίος ο πολιτικός λόγος όταν είναι αγνός, αυθόρμητος και άμεσος]

Αυτά συνέβαιναν τότε. Εγώ όμως σήμερα θέλω να πάω και λίγο πιο παλιά. Τιμάμε τους αγώνες, τιμάμε και την ελληνική παράδοση!

“Η αγάπη σου ήτανε η πρώτη μου πατρίδα,

Η μυρωδιά σου ήταν ο πρώτος μου εθισμός.

Πάει καιρός που έχω φύγει από τη Θήβα

Και περιφέρομαι σακάτης και τυφλός..”

…όταν κάπου στα 18 μου, ένας μεγαλύτερος φίλος με ρώτησε “για ποιον μιλάει αυτό το τραγούδι;”, σκέφτηκα “για έναν φαντάρο που υπηρέτησε στη Θήβα κι είχε μια ατυχή ερωτική περιπέτεια εκεί” αλλά απάντησα “δεν ξέρω”.
“Για τον Οιδίποδα ρε” μου λέει. Το τραγούδι ανέβηκε κατευθείαν δέκα σκαλιά στην εκτίμησή μου. Ο εντυπωσιασμός μου κρατάει μέχρι τώρα.

Χρόνια Πολλά!

